سخن آشنا

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست/ که آشنا سخن آشنا نگه دارد...

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست/ که آشنا سخن آشنا نگه دارد...

آخرین مطالب

درد...

و درد...

همانا ما انسان را در "کبد" خلق نمودیم...

+ کبد؛ رنج و سختی است...

توقع بی جاییست امید راحتی و آسودگی، وقتی اصل "الله" چیز دیگری است...

باشد "الله"...
نمی کنم چنین توقعی. رنج و سختی ات، قبول...

ولی...

ولی به خداییت سوگند مرا در رنجی قرار بده که بیارزد...!
سینه ام را فراخ کن به غم نان نخوردن!
به زرو زیور این گذرگاه دل نبستن...
به چشم امید غیر از تو بریدن...

به من آموخته ای که: "لا فرار من حکومتک...!" 
من که مفرّی ندارم به هیچ لانه ای...، پس خرابم کن به رنجی که از جانب خودت باشد... 
مگذار خودم رنج آفرین خودم باشم...
مگذار به پوچی ها 
آغشته ی درد
باشم...

  • Masiha Eshraghi

نظرات  (۱)

  • آبجی خانوم
  • ان شاالله

    + بسیار عالی و دقیق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی